subota, 18. kolovoza 2012.

Van Persie o Juventusu i Manchesteru

Sada već bivši igrač Arsenala, Robin Van Persie je u jednom današnjem intervjuu za Engleske medije pričao o svom prelasku u Manchester United, ali i o glasinama koje su ga skoro pola godine selile u Juventus.

"Razlog mog prelaska u Manchester United? Imao sam odličnu ponudu Juventusa i ozbiljno sam razmišljao o njima, ali su se tada pojavile informacije o namještenim utakmicama. Čitao sam da su tri igrača Juventusa, kao i njihov trener optuženi za namještanje i nisam htio doći u takvo okruženje".

"Odlučio sam da ću preći u Manchester United i mislim da je to dobra odluka. Juve je moja omiljena ekipa iz Italije i kad već neću igrati u tom klubu, redovito ću ih pratiti. Siguran sam da će ponovno osvojiti naslov Serije A, unatoč suspenziji njihovog trenera. Pozdrav. Forza Juve!", rekao je Robin Van Persie.
_____________________________________________________________________________________________

Nema komentara:

Objavi komentar

Igrajte ON-line menadžer

Fudbal - Online Igre - Uživaj u ukusu pobjede!

Povećajte promet svog bloga/stranice